Poznaj założenia PROJEKTU

czyli cyklu Warsztatów Kulturowych prowadzonych w formie projektu, o celu dostosowanym do danej organizacji, ukierunkowanych na zwiększenie efektywności pracy managera i skuteczności w dostarczaniu oczekiwanych wyników, który

WARTO ZASTOSOWAĆ GDY

  • CELE STRATEGICZNE I POWIĄZANIE ICH Z CODZIENNĄ PRACĄ, NIE JEST JEDNOZNACZNE I SKUTECZNE

Po prostu ludzie nie wiedzą jakie są wspólne cele i jak ich praca przekłada się na realizację tych celów. Jaka jest szansa, że pięciu losowo wybranych pracowników, zapytanych o cele strategiczne firmy wymieni dokładnie te same cele? Jeśli ludzie nie znają wspólnych celów, realizują indywidualne, a te często mają niewiele wspólnego z interesem firmy

  • LUDZIE GUBIĄ SIĘ W CIĄGLE ZMIENIAJĄCYCH SIĘ PRIORYTETACH, ZAJMUJĄ SIĘ WIELOMA, CZĘSTO DRUGORZĘDNYMI SPRAWAMI

Opór w zmianach, unikanie kluczowych zadań i projektów, koncentracja na błahych i rutynowych zadaniach, czas spędzany na bezproduktywnych spotkaniach, bezsensowne spory, czy w końcu ciągłe opóźnienia i niska jakość zadań, które się naprawdę liczą. Jeżeli ludzie nie robią właściwych rzeczy, to znaczy, że robią niewłaściwe

  • LUDZIE DZIAŁAJĄ RUTYNOWO, SCHEMATYCZNIE, A STOSOWANE ROZWIĄZANIA SĄ MAŁO EFEKTYWNE
Błędy w komunikacji, brak decyzyjności, brak wzajemnego zaufania, brak planowania i kontroli postępów, informacja zwrotna, która demotywuje, wszechogarniający stres, który prowadzi do braku kreatywności i zaangażowania czy w końcu brak odpowiedzialności sprawiający, że zespół nie dowozi wyników
-
KALIBRACJA

warsztat u Klienta w umówionym terminie, do 5 godzin. Konieczny udział Prezesa

KALIBRACJA
1
KOMUNIKACJA

zapewnia przepływ informacji ukierunkowany na skuteczną realizację zadań

KOMUNIKACJA
2
WSPÓŁPRACA

zapewnia optymalną skuteczność w zadaniach wymagających współpracy

WSPÓŁPRACA
3
ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW

rozwiązuje problemy operacyjne i podejmuje adekwatne decyzje

ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW
4
EFEKTYWNOŚĆ

skupia siebie i zespół na robieniu właściwych rzeczy we właściwy sposób

EFEKTYWNOŚĆ
5
MOTYWACJA

tworzy środowisko pracy, w którym ludzie chcą robić to co ma być zrobione

MOTYWACJA
6
ZARZĄDZANIE ZMIANĄ

zapewnia w zespole zrozumienie dla zmian i ich efektywną realizację

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
7
ORGANIZACJA PRACY

planuje, alokuje i rozlicza zadania w zespole

ORGANIZACJA PRACY
-
PODSUMOWANIE

warsztat u Klienta, w umówionym terminie, do 5 godzin. Konieczny udział Prezesa

PODSUMOWANIE
REALIZACJA CELÓW STRATEGICZNYCH 

JUMP jest rozwiązaniem dostosowanym do celów strategicznych Klienta, mimo tego, że częściowo realizowanym w grupie managerów z innych firm

SKUPIENIE NA PRIORYTETACH

Sprawiamy, że managerowie zajmują się swoją pracą, a nie wyręczaniem pracowników w pracy operacyjnej albo unikaniem trudnych tematów

PROSTE I ŁATWE ROZWIĄZANIA

Nasze rozwiązania podajemy w formie narzędzi, jasnych instrukcji, intuicyjnych formatek łatwych do zastosowania przez
managera

DŁUGOTRWAŁY EFEKT

Managerowie budują dla siebie Performance Management Map, zestawienie kluczowych technik i narzędzi do wykorzystywania przez kolejny rok po zakończeniu Projektu

DLA KOGO

JUMP jest rozwiązaniem wdrożeniowo – szkoleniowym dla managerów liniowych o doświadczeniu od roku do kilkunastu lat, pracujących w firmach o różnej wielkości, zróżnicowanych branżach i kulturach organizacyjnych

PO CO

Poprzez udział w JUMP managerowie zostają wyposażeni w konkretne narzędzia i techniki zarządzania, zainspirowani i rozliczeni z ich praktycznego wykorzystania w miejscu pracy. W powiązaniu ze zmianą sposobu myślenia, pozwala im to zwiększać efektywność pracy własnej i zespołu, a także poprawiać skuteczność dostarczania oczekiwanych wyników

JAK

JUMP realizowany jest w ramach warsztatów otwartych, w okresach miesięcznych. Przed pierwszym warsztatem uczestnicy wraz z Prezesem firmy biorą udział w dedykowanym dla danej firmy Warsztacie Kalibrującym podczas, którego ustalają cel projektu w powiązaniu z celami strategicznymi firmy. Na koniec odbywa się Warsztat Podsumowujący. Pomiędzy Warsztatami JUMP uczestnicy organizują 30 minutowe, dedykowane dla danej firmy, spotkania FOLLOW UP podczas, których omawiają postępy i dzielą się Osobistymi Zobowiązaniami

POMIAR

Po każdym z Warsztatów JUMP uczestnicy sporządzają OZ – Osobiste Zobowiązanie (2 konkretne pomysły biznesowe z każdego Warsztatu do wdrożenia w miejscu pracy). Po wykonaniu OZ sporządzają KP – Karty Postępu, w których raportują osiągane rezultaty o charakterze finansowym i niefinansowym. Po ostatnim warsztacie każdy uczestnik przygotowuje osobisty Performance Management Map – przewodnik narzędzi i technik managerskich do wykorzystywania w kolejnym roku

KALENDARZ

Zapoznaj się z wydarzeniami projektu JUMP
Warsztat JUMP - KOMUNIKACJA
Warsztat JUMP - WSPÓŁPRACA
Warsztat JUMP - ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW
Warsztat JUMP - EFEKTYWNOŚĆ
Warsztat JUMP - MOTYWACJA
Warsztat JUMP - ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
Warsztat JUMP - ORGANIZACJA PRACY

LOKALIZACJA